revolterar

Direktlänk till inlägg 2 augusti 2016

Take me home

Av Felicia - 2 augusti 2016 20:56

Jag försöker hålla nig borta från sånt som gör mig ledsen. Men hur kan man förklara det oförklarliga? Hur kan någon förstå vad som finns i nitt huvud. Åh hur folk skulle fly, om dom fick se mina hjärnspöken. Mina hjärnspöken finns överallt, dom är med om nätterna, står bakom mig om dagarna. Viskar det hemska, "du duger inte", "varför sa du så?", "ingen gillar dig", "du är ful".
Åh vad jag skulle älska att bli inlåst, så jag slipper känna mig som en tickande bomb. Men hur förklarar man att mina tankar skadar mig mer än vad ett rakblad någonsin gjort.
Jag vill ha sönder. Förstöra. Mer än någonsin förut. Vill vill vill

 
 
Ingen bild

Amanda Mandel

4 augusti 2016 23:28

Hjärnspöken är du inte ensam om, det kan jag lova! Och jag finns alltid här för dig även om jag suger på att uppmuntra o grejer!

Du kommer få en psykologtid, alltså så har du en chans att berätta detta. Berätta om allt. Du kan för en gång skull få all hjälp du behöver nu när du bytt till det nya bup! Jag vet att du inte vill prata om känslor, jag vet det! Jag vet att jag är en dubbelmoralsfitta som säger att du ska gå o prata men när folk säger det till mig så säger jag nej, jag vet. Men du har så mycket större problem än jag. Du har mycket mer under ytan än vad jag har, så exploderar du så kommer det kanske gå väldigt jävla fel, och det vill ingen av oss. För lämnar du mig så dör jag på riktigt. Då är det inte bara något inom mig som är dött, då är hela jag död.

Jag vill, tycker och hoppas att du faktiskt tar vara på psykologtiden och berättar hur det faktiskt är. Det är helt upp till dig hur du gör, men jag hoppas verkligen.
Och om du bestämmer dig för o berätta, så kan det va så att du kanske måste upprepa dig, ryta i o säga att så här är det. Men då hoppas jag att du faktiskt gör det, om du inte gör det för dig själv så kanske du kan göra det för mig?

Puss o kram snoppbanan

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Felicia - 12 juli 2016 18:39


Orkar verkligen inte mer

Av Felicia - 9 juli 2016 23:09


Jag kommer aldrig må bra igen. Människor säger hela tiden att det blir bättre, men inte för mig. Jag hae väntat på att må bra i 8 år. Det blir inte bättre för mig, jag kommer må så här tills den dagen jag dör. ...

Av Felicia - 6 juli 2016 01:02


Jag går varje dag och önskar att jag inte levde, det är liksom normalt för mig att känna så. Men på senaste tiden så har jag börjat att åter igen överväga självmord som en lösning på alla mina problem. Jag vet att om mitt liv fortsätter som det är nu...

Av Felicia - 28 juni 2016 23:37


hon försvinner allt längre bort. jag duger inte längre till, jag kan inte göra henne glad. hon behöver någon bättre än jag, en bättre bästa vän. kommer jag någonsin bli av med dessa tankar och känslor? kommer jag få frid nån gång. varje sekund är ...

Av Felicia - 26 juni 2016 22:28


är alltid ensam, även bland vänner. vad fan är det som händer? låt mig dö, dö dö dö dö dö dö låt mig ha sönder, låt mig låt mig låt mig ...

Presentation


Denna blogg passar inte alla, det är mycket mörka saker men också om mitt dagliga liv.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2016
>>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards